Sayfalar

7 Şubat 2013 Perşembe


   Sevgili gönül dostlarım… Ben Orhan Gencebay…
   Lan neyse şarkıya girmeden konuya giriyim.
   Malumunuz epeydir popüler olan illuminati, masonlar , deccallar, kısaca şeytanlar varya hah işte bu meseleler ortalıkta bölük börçük dolaşıyo diye ben de dedim ki; olum bu işi bi düzene koyum sağdan-soldan kırpıklayım kısa ve öz olsun düzenli olsun, bizim olsun. Bundan mütevellid, uzun soluklu emme göz ve gafa yormadan okunabilecek naçizane bişeler yazmaya karar verdim.
   ALLAH’ ın izniyle yazdıkça buraya koyacam, facebookdan paylaşacam inşallah daha çok kişiye ulaşacaz.
   Bunları bilince ne olacak deme buna cevap vermekten usandım,özetle uyanık olacaz.Müslüman uyanık olur.
   Bu girişten sonra şarkımıza başlayabilirik Arkadaşlar hazır mıyız?…
   Bekleyinnn..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder