Sayfalar

8 Şubat 2013 Cuma

Şeytan Ne İster?


Meseleye ufaktan giriş yaparkene olaylara zart diye şu açıdan girmek istedim.
Şeytanilerin maksadı tek bir dünya devleti kurmak, bunun sonucu ise çok büyük bir otorite demek, her şeyi kontrol altına alabilme demek. Bunu başarmanın başlıca yollarından
en mantıklısı zihin kontrolü;
Medya, eğitim sistemi ve bize dayattıkları bu yaşayış biçimi onların zihni kontrol etme yöntemidir. Medyayı tamamen ellerinde tutarlar, sizin ne seyretmeniz uygun görülüyorsa onları seyredersiniz. Ünlü yıldızların hayatlarına imrendirilirsiniz, dayattıkları hayat biçimini benimsersiniz. Yüzyıllardır bu zihin kontrolü uygulanmakta bizlere.
            Eğitim sistemini heç demiyom çünkü her şey ortada.Şimdi kime sorsam “abi ben 6 yaşından beri ezber işindeyim aaanadınmı” diye bitirim ayağı yapar.Kendimden pay biçiyom, lan arkadaş şimdiye kadar ne dediyseler eyvallah demişim hiç birine de la bu niye böyle, bunu kim çıkarmış, bu yanlış, belki şu doğrudur filan demedim dedirtmediler.Koyunun hesap devam ettik.Eee ben gibi bir sürü koyun var, bu sürüyü gütmek kolay.
Bir diğer konrol yöntemleri de korku ortamı oluşturmaktır. Zira Ordo ab Chao
("kaostan çıkan düzen" anlamına gelir ve 33. dereceye ulaşabilen masonlara
verilen madalyanın üstünde yazar) felsefesiyle hareketle özellikle terörizmi kullanarak, “siz evinizde güvendesiniz, yiyin-için devlete-düzene güvenin, onlar sizin için en iyisini yapar yiğenim siz bişeye karışmayın” düşüncesini vurgulayarak toplulukları kontrol altında tutabilirler ki tutuyolar zati.Her fırsatta terörü laf arasına sokuyolar.

Devamı yarın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder